עבודות תשתית בטכנולוגיה מתקדמת בשדרות שאול המלך - מי אביבים : מי אביבים עבודות תשתית בטכנולוגיה מתקדמת בשדרות שאול המלך - מי אביבים דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

עבודות תשתית בטכנולוגיה מתקדמת בשדרות שאול המלך

בעיר עמוסת תשתיות כמו תל אביב-יפו יש צורך בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לשם החלפת תשתיות ברחבי העיר.
הפתרונות  הנדרשים צריכים להיות מהירים, צריכים לקצר את זמני העבודה וכמובן שהם צריכים להפריע לתושבי העיר ולמתארחים בה כמה שפחות באופן בו הם לא יהיו  מלווים בחפירות, בסגירת כבישים ובביטול חניות לאורך הרחוב.

בחודשים האחרונים אנו מבצעים עבודה לחידוש תשתית מים בשדרות שאול המלך בקטע שבין רחוב הנרייטה סאלד לרחוב אבן גבירול, במסגרתה אנו מחליפים קו מים מגיסטראלי 30′ באורך של 980 מטרים.  לצורך ביצוע העבודה אנו עושים שימוש בטכנולוגיה הכוללת את כל הפתרונות הנדרשים לביצוע יעיל ומהיר של עבודה מסוג זה.
העבודה מתבצעת באמצעות טכנולוגית  “שיחול”, בה נחפרים מספר קטן של בורות לאורך קטע העבודה  שדרכם מתבצעת החלפת הקו במקטעים קצרים שחוסכים חפירות לאורך כל הרחוב.
החפירות הנקודתיות נמצאות בצומת ויצמן, חניון קרן הקריה, מול בית אמריקה, מול הקאמרי (לרבות הנחת תא חוצץ של מקורות), בצומת דובנוב, בקטע שבין דובנוב לאבן גבירול ובצומת אבן גבירול.

בנוסף כגוף השואף להיות כמה שיותר ירוק חשוב לנו גם למנוע פגיעה בעצים, כך שלפני כל עבודה באזור בו יש עצים מבוצע סקר עצים על ידי אגרונום מוסמך שמלווה אותנו לאורך כל העבודה ודואג ששום עץ שנמצא בטווח העבודות שלנו לא ייפגע. סקר העצים מתאר את כל העצים הקיימים בשטח העבודה שלנו ובקרבתו (כולל מידע על העץ ומצבו הבריאותי) ואנחנו בעזרתו דואגים לשמור על העצים ללא כל פגיעה.

אז למה חשוב לנו לבצע כמה שיותר מעבודות התשתית שלנו בטכנולוגיה  ללא חפירה?

  • מניעת פגיעה בתשתיות אחרות שקיימות בשטח במידה והביצוע היה בחפירה רגילה
  • צמצום הפרעה לתנועה וחסימת כבישים
  • הרחוב ממשיך להתנהל כרגיל לצד העבודות
  • אין פגיעה בשורשי עצים ובעצים הקיימים בשטח העבודות
  • צמצום  רעש, אבק וזיהום אויר שבדרך כלל קיימים בעבודות שבהן יש חפירה מסיבית
  • קיצור לוחות הזמנים של הביצוע
  • צמצום כמויות פסולת מפונה מהשטח, צמצום כמות משאיות לצורכי הפינוי וצמצום חסימות בכביש.

הפרויקט בשדרות שאול המלך מצטרף לפרויקטים נוספים לחידוש קווי מים ולחידוש קווי ביוב שבוצעו בשנים האחרונות ברחבי העיר באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ללא חפירה בצירים מרכזיים דוגמת הרברט שמואל ,  דוד המלך, וארלוזורוב ודרך נמיר.

 

 

The Butterfly Button