יש לנו אחריות משותפת על מי השתיה : מי אביבים יש לנו אחריות משותפת על מי השתיה דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

יש לנו אחריות משותפת

אנחנו אחראים על טיב המים, וגם אתם

כדי לוודא שהמים שמגיעים אליכם יהיו איכותיים ויעמדו בכל התקנות הנדרשות אנחנו דואגים באופן קבוע לתקינות הצנרת העירונית ומבצעים מידי יום בדיקות לאיכות המים (בהתאם לתוכנית דיגום שנתית) המסופקים לבתים עד למד המים הראשי.
מלבד בדיקות איכות המים היומיות והתקופתיות, אנו פועלים לטיהור מי השתיה ולניקיונם באמצעות אחזקה שוטפת של הצנרת ומאגרי המים העירוניים, חיטוי באמצעות קרינת UV וחיטוי באמצעות היפוכלוריט, תהליך הנעשה באופן מבוקר ותחת פיקוח – חיטוי מסוג זה דואג לטיהור המים ומניעת התפתחות חיידקים ומיקרו-אורגניזמים אחרים העלולים לגרום למחלות.

 

ממד המים הראשי האחריות עוברת אליכם – ואתם אחראים לדאוג לתקינות הצנרת הפרטית וליתר דיוק בבניינים משותפים האחריות על הצנרת המשותפת ממד המים הראשי ועד למדים המשניים חלה על כלל הדיירים, ובבתים עצמם האחריות על תקינות הצנרת חלה על המתגוררים בנכס/בעלי הנכס. על מנת לוודאי את תקינותה של הצנרת הפרטית יש לבדוק שאין בה חלודה או קורוזיה וכן לדאוג לתקינותם של כל אביזרי המים שלאחר מד המים הראשי – צנרת, מכלים, ברזים ומשאבות.

טעמם, צבעם וריחם של המים מושפע מתקינות הצנרת ואביזרי המים, ולכן חשוב מאוד לבצע בדיקות תקופתיות לתקינות הצנרת ואביזריה.
מלבד איכות המים שמושפעת מתקינות הצנרת, חשוב לזכור שצנרת רקובה עלולה להוביל לנזילות ולאובדן מים (וכמובן לחיובי מים גבוהים מהרגיל).
אם אתם גרים בבית פרטי עליכם לבדוק את תקינותן של המערכות, באחריותכם לוודא כי הן פועלות כשורה. אחזקה יעילה של המערכת תמנע שיבושים באספקת המים, הן בטיב והן בלחץ.
בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אם אתם גרים בבית משותף ובו מותקן מאגר מים, יש לבצע אחת לשנה ניקוי וחיטוי המאגר לפי השלבים הבאים: (פעולות הניקוי והחיטוי יבוצעו  ע”י בעל מקצוע מוסמך)

  • שלב ראשון – הרקת מאגר המים
  • שלב שני – ניקיון מאגר המים
  • שלב שלישי – שטיפה של מאגר המים
  • שלב רביעי – חיטוי מאגר המים 
  • שלב חמישי – מילוי המאגר במים חדשים 
  • שלב שישי – סגירת מאגר המים והכנתו לפעולה

כדאי לדעת, פעם בשנה אתם רשאים להזמין בדיקת איכות המים בביתכם בתשלום חד פעמי, לצורך כך יש למלא טופס בקשה ונציג שלנו יתאם מולכם את תאריך הדיגום. עם קבלת התוצאות נעביר דו”ח בדיקה מפורט ובו המלצות להמשך טיפול.

לסיכום, לאחזקה נכונה ויעילה של הצנרת יש השפעה מכרעת על איכות המים.
יש לכם שאלות בנושא? אנחנו כאן בשבילכם 

 

The Butterfly Button