איזה יופי של ביוב - מי אביבים : מי אביבים איזה יופי של ביוב - מי אביבים דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

איזה יופי של ביוב

במסגרת שיתוף פעולה עם מרכז אדמונד דה רוטשילד תוצג במהלך החודשיים הקרובים תערוכה, בה ישתתפו אמנים ואמניות שיפתחו ביצירותיהם צוהר אל עבר היקום הבזוי והמסואב של הביוב.
התערוכה spring water תוהה האם ההתפלשות ביסוד המוקצה והמלוכלך יכולה להביא איתה סוג של היטהרות כמו בעבור הרוחצים בנהר הגנגס? אולי תתגלה פה הזדמנות חדשה ללמוד על מעגל ההזנה והמחזוריות של ההתפּלה ממי שופכין למי קולחין, המחברים בין מה שנכנס לגוף ומה שיוצא ממנו? ואולי הביוב יכול להתברר לא רק כמערכת תשתית מסועפת אלא גם כמצב קיומי, פוליטי או רגשי, של חיים שפלים הזורמים במסלול מוכתב מראש?
הנוכחות של השאלות האלה בחלל התערוכה והאופן שבו הן מתגלמות ביצירות השונות מזמין אותנו להתבונן ב״איפה שהכול נפגש ומתעמת. במקום החיוור הזה יש אמנם מחשכים, אבל אין סודות. לכל דבר יש את צורתו האמיתית, או לפחות את צורתו הסופית. ערמת הזבל היא כזו מאחר שהיא לא משקרת. התמימות שוכנת כאן״.

 

האמנים המשתתפים בתערוכה: איריס גיטיק, רפאל ברנשטיין, עודד רותם, גלעד אשרי, באסמה אבו חוטי, סימה גיל, יניב דראי, עינב צייכנר, אורי ווינשטיין, טליה שליט, רון שסקין, עמוס פלד, דניאל טרייסטמן, רועי דוויק ורון חן.

לחצו כאן כדי לקרוא פרטים נוספים על התערוכה.

 

תערוכת SPRING WATER
פתיחת התערוכה:
3.8.2023
שעות פתיחה: שלישי -חמישי 20:00-16:00 ושישי 14:00-10:00
מיקום: מרכז אדמונד דה רוטשילד, שדרות רוטשילד 104, תל אביב-יפו

 

תערוכה SPRING WATER

גלעד אשרי, דאחשטיין, 2023, מדיה מעורבת.

תערוכה SPRING WATER

סימה גיל, Hypra-Structure,א2023, אמבטיה, מכסה ניקוז, מראה, לד.

תערוכה SPRING WATER

רפאל ברנשטיין, כראוי, 2021, גבס, אריחים, בצק.

The Butterfly Button