דלג לתוכן הראשי דלג לפוטר

שירות לקוחות

אנחנו כאן לשירותך! איך תרצה לפנות אלינו?

שירות בדיגיטל

מידע מפורט לגבי צריכת המים שלכם, סטטוס טיפול בפניות וסטטוס תשלומים ניתן למצוא באזור האישי.
כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר בקלות ובנוחות באמצעות הפייסבוק והווטאסאפ.

מוקד שירות טלפוני

1-800-071202 או בחיוג מקוצר 3202* (למחייגים מחו"ל 972-73-2301300+)
מידע כללי, תשלומים ובירורי תשלום, מענה אנושי של נציג מי אביבים בכל הקשור למידע כללי ולתשלום חשבון המים.

שעות פעילות המוקד

ימים א’-ה’- 17:00-08:30

פניות בכתב

פנייה באמצעות האתר
דוא”ל לכתובת: pniot@mei-avivim.co.il
פקס: 03-5222306
אנא הקפידו לציין שם מלא, פרטים ליצירת קשר, כתובת ומספר חשבון חוזה

מוקד שירות פרונטלי

ימים א'-ה' – 16:00-08:30

לתשומת ליבכם, בשל התפרצות נגיף הקורונה ובכדי לשמור על בריאות הציבור הכניסה למשרדי החברה תותר רק בהצגת אישור תו ירוק.

מידע מפורט לגבי צריכת המים שלכם, סטטוס טיפול בפניות וסטטוס תשלומים ניתן למצוא באזור האישי.
כמו כן ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות הפייסבוק, הצ’אט והווטאסאפ ובאמצעות המוקד הטלפוני ב- 3202*.