דלג לתוכן הראשי דלג לפוטר

דרושים

אנו מזמינים אותך להצטרף למשפחת מי אביבים וליהנות מסביבת עבודה נעימה, דינמית, מתקדמת ומקצועית.

  • מנהל/ת אזור – משרה מס’ 3023
    מחלקת צרכנות
    תיאור כללי:

    ⦁ פיקוח על ביצוע עבודות אחזקה מונעת ואחזקת שבר של מדי מים רגילים וקר”מ .
    ⦁ מתן פתרונות לבעיות הנדסיות בנושא החלפות והתקנות של מדי מים.
    ⦁ מעקב שוטף על ביצוע בירורים/טיפול בפניות לקוח תוך עמידה ב- SLA.
    ⦁ ניהול ופיקוח עבודות קבלנים ואישור החשבונות.
    ⦁ ביצוע פעולות יזומות לצמצום פחת המים הכולל: טיפול במתחמים לא מוסדרים, אתרי בניה, איתור התחברויות, מציאת פתרונות במקרים של צריכה שלילית/חיובית .
    ⦁ ניהול מפקח אזורי כולל בקרה ותמיכה.
    ⦁ תיאום עם גורמי פנים וחוץ לקידום ביצוע העבודות.
    ⦁ מילוי מטלות נוספות במסגרת התפקיד עפ”י הוראות הממונה.

    דרישות התפקיד:

    בוגר/ת לימודי הנדסאי/ת טכנולוגיות מים/הידראוליקה/בניין/אזרחי/מכונות (רישום בפנקס הנדסאים/ טכנאים) – חובה.
    ניסיון של שנה במערכות מים – יתרון.
    ניסיון בעבודות פיקוח – יתרון.
    ידע וניסיון בתפעול מערכות מידע ותוכנות Office.
    נכונות לעבודה מאומצת ובשעות נוספות.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
    רישיון נהיגה – חובה.

    סוג המשרה:
    קבועה
    אחוז המשרה:
    מלאה
  • מנהל/ת דיגיטל – משרה מס’ 3024
    מחלקת דיגיטל ופרויקטים
    תיאור כללי:

    בניית תכנית עבודה לפרסום תכנים שיווקיים
    עריכה, ניהול ופרסום תכנים שיווקיים בערוצי המדיה החברתית – Facebook, Instagram YouTube וסנכרון שוטף בין התכנים המועלים בערוצים השונים
    ניהול ועדכון תכנים באתר האינטרנט
    עדכון טקסטים והודעות ללקוחות מי אביבים
    תמיכה במנהל מערך מוקדים בטיפול בפניות בערוצים הדיגיטליים
    איסוף תכנים, חדשות ועדכונים מהמחלקות בארגון, כולל עבודה מול חברת יחסי הציבור, צילום תכנים בשטח
    הפקת תכנים ויזואליים, סטילס ווידיאו עבור הערוצים הדיגיטליים
    עבודה מול ספקים – סטודיו גרפי, צילום ליצירת תכנים מקצועיים
    פיתוח האתר וממשקי IT בארגון ומחוצה לו לטיפוח הערוצים הדיגיטליים והגדלת השימושים בהם בקרב הלקוחות
    ביצוע ניתוח אפקטיביות ובקרת איכות על כלל המוצרים והשירותים הדיגיטליים בארגון
    איתור, פיתוח, הטמעה וניהול של שירותי דיגיטל חדשים.
    כתיבה, עריכה ומשלוח ניוזלטר ללקוחות
    ממשק צמוד עם מחלקת משאבי אנוש כולל עיצוב תכנים לטובת תקשורת פנים ארגונית

    דרישות התפקיד:

    הכשרה וידע קודם קידום וניהול של עמודי Facebook, Instagram ורשתות חברתיות נוספות – חבה
    יכולות בצילום ועריכה גרפית (Photoshop או Illustrator או תוכנות תואמות)
    יכולת ניסוח מצוינת בכתב – חובה
    ידע קודם בממשקים הבאים: Instagram לעסקים, WhatsApp לעסקים Google Adwords מערכות גוגל analytics, insights וניהול קמפיינים בלינקדאין
    בוגר לימודי ניו מדיה באחד מהבאים – מכללת ניו מדיה, “הבצפר”, Make וכדומה – יתרון.
    ניסיון בעבודה מול ממשקים רבים בארגון ומול ספקים חיצוניים – חובה

    סוג המשרה:
    זמנית לחצי שנה
    אחוז המשרה:
    מלאה
  • רכז/ת פיתוח ארגוני ולמידה – משרה מס’ 3020
    מחלקת משאבי אנוש
    תיאור כללי:
    1. ניהול תחום פיתוח המשאב האנושי ומערך הלמידה
    • אחריות על כתיבה והוצאה לפועל של תכנית הלמידה והפיתוח השנתית
    • איתור ומיפוי  צרכים והתאמת מתודולוגיות ותכני ההדרכה לאוכלוסיות יעד שונות
    • ניהול מאגר קורסים, הדרכות והשתלמויות. ארגון ורישום לכלל הקורסים.
    • ניהול תקציב שנתי של תחום ההדרכה
    • ניהול מערכת למידה מתוקשבת (לומדות)
    • קשר עם ספקים, קבלת הצעות מחיר מיטביות, בקרת ביצוע ובחינת עמידה ביעדי הפעילויות שהוגדרו
    • כתיבת תכנים, לומדות, מצגות וחומרים הנוגעים לכל תחומי הפעילות של החברה

    2. ריכוז נושא הנגישות – העברת תכנים ומידע לעובדים בנושא, ריכוז וטיפול בפניות בנושא שירות נגיש.
    3. ריכוז נושא אתיקה- ריכוז ועדת אתיקה, ריכוז נושאים לוועדה, סיכום וליווי הועדה והוצאת ניוזלטר חודשי
    4. גיוס (במקרה של עומסים במחלקה בלבד)
    • העברת ראיונות טלפוניים וראיונות עומק פרונטליים
    •  ליווי המועמדים עד לשלב חתימת החוזה.
    דרישות התפקיד:
    השכלה אקדמית בתחום מדעי החברה – חובה
    ניסיון של שנה לפחות כרכזת פיתוח ארגוני ולמידה – חובה.
    רמה גבוהה בתוכנת ה- Excel- חובה.
    יכולת גבוהה בהכנת מצגות ב-Power Point – חובה.
    יכולת  למידה ועבודה עצמאית, יצירתיות, ראיה רוחבית וחשיבה מערכתית
    יכולת עבודה מצוינת עם ממשקים
    יכולת כתיבה ברמה גבוהה
    יכולת תפעולית גבוהה
    גישה חיובית
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים ויכולת טובה מאוד בעבודת צוות.
    סוג המשרה:
    קבועה
    אחוז המשרה:
    מלאה
  • מזכיר/ת לקוחות ומשאבי אנוש – משרה מס’ 3018
    אגף לקוחות ושירות
    תיאור כללי:

    ניהול מזכירות ואדמיניסטרציות לרבות ניהול יומנים, תיוק מסמכים, הזמנות ציוד ומענה לטלפונים.
    מעקב ובקרה אחר משימות של אגף לקוחות ושירות.
    הכנת מצגות לישיבות מנהלים
    עריכת מסמכים
    עזרה שוטפת למנהלת דיגיטל כולל עבודה מול גרפיקאים ובתי דפוס
    טיפול בהזמנות רכש, אישור חשבוניות ובקרה תקציבית
    סיוע במטלות נוספות על פי צרכי האגף
    סיוע למנהלת משאבי אנוש בהזמנות רכש, עבודה מול ספקים
    כפיפות לסמנכ”לית לקוחות ושירות

    דרישות התפקיד:

    תעודת בגרות מלאה – חובה. השכלה אקדמאית – יתרון
    ניסיון בעבודות מזכירות ו/או ניהול לשכה – יתרון
    תודעת שירות וייצוגיות – חובה
    יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות.
    הכרות וניסיון מעולמות השרות-יתרון
    שליטה מלאה בתוכנות Office (כולל P.P),CRM, מחוללי דוחות – חובה
    כושר הבעה בע”פ ובכתב – חובה.
    עברית ברמת שפת אם.
    אחריות ודינאמיות.
    יחסי אנוש טובים.

    סוג המשרה:
    זמנית לחצי שנה
    אחוז המשרה:
    מלאה
  • מנהל/ת מדור בקרת פנים – משרה מס’ 3002
    מטה הנהלה
    תיאור כללי:

    מיפוי, ניתוח ובקרה על תהליכי עבודה.
    בדיקת נהלים, רגולציה ומדיניות החברה ביחידות החברה.
    ניתוח אירועים לצורך איתור כשלים, התייעלות ושיפור השירות.
    הכנה והצגה של דוחות.

    במסגרת התפקיד נדרשת התנהלות וקיום קשרי עבודה שוטפים עם מגוון ממשקים בארגון לטובת בחינת התהליכים.
    כפיפות למנכ”ל החברה.

    דרישות התפקיד:

    בעל/ת תואר ראשון בתחום כלכלה ו/או הנדסה תעשייה וניהול ו/או רו”ח – חובה.
    ניסיון של שנה בביקורת פנים – חובה.
    היכרות מעמיקה בכלי ניתוח ממוחשבים כדוגמת EXCEL – חובה.
    יכולת לימוד גבוהה של מערכות מידע מגוונות.
    כושר הבעה בכתב ובע”פ.
    העבודה במשרה מלאה.

    סוג המשרה:
    קבועה
    אחוז המשרה:
    מלאה
  • המשרות המפורסמות מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
  • תנאים טובים למתאימים.
  • קורות חיים ניתן לשלוח בדוא”ל לכתובת hrsite@mei-avivim.co.il בציון מספר המשרה בשורת הנושא של המייל.
  • רק פניות מתאימות תיענינה.
  • אנו מתחייבים לשמור על דיסקרטיות מלאה.