למה חשוב לשתות מים גם בחורף? - מי אביבים : מי אביבים למה חשוב לשתות מים גם בחורף? - מי אביבים דלג לתוכן הראשי דלג לתפריט תחתון

למה חשוב לשתות מים גם בחורף?

מה לא אמרו, כתבו ושרו על חשיבות שתיית מים בקיץ, אבל מה לגבי שתיית מים בחורף?
בטח שמתם לב שבימים הקרים אתם פחות מרגישים את הצמא וכתוצאה מכך גם שותים פחות.
כל יתרונות שתיית מים בימי הקיץ תקפים גם לימים הקרים וחשובים לא פחות.
במהלך העונה הקרה רצוי לשמור על אותה כמות המים שאתם שותים בדרך כלל בימים החמים.

לכן ריכזנו כמה דגשים שחשוב שתאמצו לחורף הנוכחי וטיפים שיעזרו לכם ליישם אותם:

  • מסתבר שבחורף אנחנו אוכלים קצת יותר, כדי להתחמם. אם נקפיד בחורף על שתיה מספקת של מים לא נחוש בתחושת הרעב באותה עוצמה, נשמור על המשקל ועל חילוף חומרים תקין.
  • לכל אחד מאיתנו יצא לחלות קלות בעונה הקרה, תופעות הלוואי של שפעת / התקררות גורמת לנזלת ולליחה שעלולות לגרום להתייבשות, לכן כשחולים נדרשת כמות גבוהה יותר של מים למניעת התייבשות.
  • שהייה ארוכה בחלל סגור שבו פועלים תנור, רדיאטור, מפזר חום או מזגן על טמפרטורה גבוהה גורמים במקרה הפחות נורא לכאב ראש וסחרחורת ובמקרה הרע – להתייבשות. איך מונעים זאת? שומרים על חלון פתוח קלות ושותים הרבה מים.
  • חימום על ידי כל אחד מהאמצעים מהסעיף הקודם מייבש את האוויר  ויכול לגרום לתחושת עייפות, לכן חשוב לשתות בכמות מספקת כדי לשמור על עירנות.
  • כשקר הגוף מבזבז לא מעט אנרגיה כדי לחמם את עצמו ולכן גם אם אנחנו לא שמים לב, אנחנו מוציאים יותר אנרגיה – מצב שדורש יותר מים.
  • במהלך הימים הקרים אנחנו שותים יותר משקאות מחממים כמו קפה, שידוע כמשקה משתן. אז כדי לאזן ולשמור על כמות המים הרצויה, על כל כוס קפה, הוסיפו בצד כוס מים.

שיהיה חורף נעים וחם.

The Butterfly Button