פניות ציבור

בעלי תפקידים

מנכ"ל  

שרון קרן  

 

אגף הנדסה ותפעול

רוסקה ניקולאיב, סמנכ"לית הנדסה ותפעול

אגף הנדסה ותפעול אחראי על אספקת המים, הביוב והתיעול 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. במסגרת הפעילות השוטפת האגף אמון על הטיפול בתחומים הבאים:

  • שיקום והקמת תשתיות חדשות ברחבי העיר
  • ביצוע פעולות יזומות של תחזוקה מונעת על מנת לשמר את תקינות התשתיות
  • שמירה על איכות המים על פי תקני האיכות הנדרשים

כלל הפעולות הללו מתבצעות ביעילות האופטימלית, תוך שמירה על איכות הסביבה ומשאבי הטבע הקיימים.

 

אגף כספים

בני זיני, סמנכ"ל כספים

אגף הכספים אמון על הניהול הפיננסי של החברה וכן מונה את מחלקת החשבות. במסגרת תפקידו, מטפל האגף בתפעול השוטף של שכר העובדים, התנהלות עם הממונה על התאגידים ועם הממונה על השכר במשרד האוצר.

 

אגף לקוחות

אסנת ינוביץ', סמנכ"לית לקוחות ושירות

שביעות הרצון של הלקוח היא זו העומדת במרכז התפיסה הארגונית.

המהלכים הארגוניים ותהליכי העבודה הם מכווני לקוח אשר שמים את מירב תשומת הלב על הפרמטרים: זמינות, נגישות, מקצועיות ואיכות.

אחריותו של אגף לקוחות ושירות היא לפעול על פי תפיסה זו ובחברה באמצעות:

  • התווית מדיניות השירות (הפנימי והחיצוני) בחברה, המחייבת את כל היחידות בארגון.
  • הנחייה מקצועית של יחידות הארגון.
  • הגדרת סטנדרטים למענה, הטעמתם ובקרה על עמידה בהם (כולל סקרי שביעות רצון, מדידה).
  • ניהול הסברה ויחסי הציבור של החברה מול הלקוחות.

 

מערכות מידע ותקשורת 

יוסי שיאון, סמנכ"ל מערכות מידע ותקשורת

 אגף מערכות מידע והתקשורת אמון על מתן מכלול פתרונות טכנולוגיים הנדרשים והתומכים בקידום פעילות החברה.

אגף מערכות המידע מטפל באפיון, פיתוח, הקמת, תחזוקת מערכות מידע לכלל פעילויות החברה וכן מתן שירותי תמיכה.

 

 

משאבי אנוש

טל קפלוטו, מנהלת משאבי אנוש

מחלקת משאבי אנוש אמונה על הטיפול בעובדים בכל שלבי מחזור חייהם בארגון, החל מגיוסם ועד לסיום עבודתם בחברה. המחלקה שמה לה למטרה לבנות ולשמר את התרבות הארגונית בחברה, להעמיק את התקשורת הפנים ארגונית, לבסס תהליכים ארגוניים שמטרתם לשפר התנהלות וביצועי עובדים, לפתח מסלולי קידום ואופק התפתחותי ועוד. מחלקת משאבי אנוש יוזמת ומפתחת קשרי קהילה ופעילויות התנדבותיות.

 

מחלקה משפטית

עו"ד שרי שי, יועצת משפטית

המחלקה המשפטית אמונה על ניהול התחום המשפטי של החברה על כל רבדיו, לרבות: מתן יעוץ משפטי שוטף לכלל גורמי החברה, עריכת חוות דעת, עריכת הסכמים, השתתפות בוועדות, ניהול פניות משפטיות, ניהול תביעות משפטיות, פעילות משפטית מול גופים רגולטוריים, ניהול פעילות הדירקטוריון וכל ייעוץ משפטי נוסף הנדרש להגשמת והשגת יעדי ומטרות החברה.

 

מחלקת ארגון ושיטות, חירום ופרויקטים מיוחדים

עמי סידי, מנהל המחלקה

מחלקה זו מטפלת בארגון ושיפור תהליכי עבודה חוצי מחלקות וחברה. תחת תחום אחריותה של המחלקה נמצאים גם תחומי הבטיחות וההתנהלות בשעת החירום.

דרונט בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד
Loading nanoRep customer support software